Analiza spletnih strani slovenskih univerz z vidika optimizacije za iskalnike
DOI:
https://doi.org/10.31449/upinf.268Ključne besede:
analiza spletnih strani, optimizacija spletnih strani, optimizacija za iskalnike, slovenske univerze, spletna vidnostPovzetek
Univerzitetne spletne strani so pomembne pri zagotavljanju spletne prisotnosti univerz. Obiskujejo jih bodoči in trenutni študenti, profesorji, raziskovalci, partnerji in drugi ter predstavljajo blagovno znamko univerze, referenčno točko za spletne strani fakultet ter so vir informacij za obiskovalce. Kljub temu pa številne univerze še vedno nimajo urejenih sistemskih načinov optimizacije za iskalnike, kar se odraža v neprilagojenih spletnih straneh. Namen raziskave je bil analizirati spletne strani slovenskih univerz z vidika optimizacije za iskalnike, opozoriti na pomanjkljivosti ter podati predloge za izboljšave. Ugotavljamo, da imajo obravnavane spletne strani številne pomanjkljivosti. Največ izzivov predstavljata sklop vezan na hitrost nalaganja spletne strani in tehnične pomanjkljivosti na sami spletni strani. Zelo dobro pa so spletne strani prilagojene za mobilne naprave. Podana so priporočila za spremljanje in urejanje spletnih strani z vidika optimizacije za iskalnike. Ugotovitve prispevajo k boljšemu razumevanju pomena spletne optimizacije ter posledično boljšo prisotnost in vidnost na spletu.



