Introducing Informatics in secondary schools 50 years ago: Experimental teaching and text book

Authors

  • Ivan Bratko Univerza v Ljubljani
  • Iztok Lajovic Kreativni sistemi
  • Vladislav Rajkovič Univerza v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.31449/upinf.202

Keywords:

teaching informatics in secondary schools in Slovenia, experimental teaching, informatics curriculum, informatics textbook

Abstract

Fifty years ago, experimental teaching of informatics was introduced in secondary schools in Slovenia. In this paper, we present some historical facts about the introduction of the informatics course 50 years ago and describe our memories of our own involvement in the teaching of informatics at that time, and the writing of the textbook for this course.

Author Biographies

Ivan Bratko, Univerza v Ljubljani

Ivan Bratko je profesor računalništva na Fakulteti za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani. Je začetnik raziskav iz umetne inteligence v Sloveniji. Njegovi znanstveni prispevki so med drugim na področjih strojnega učenja, induktivnega logičnega programiranja in učenja kvalitativnih modelov, z uporabo v medicini, ekologiji in robotiki. Njegova bibliografija vsebuje okrog 250 objav, med katerimi je najbolj znana knjiga Prolog Programming for Artificial Intelligence (Pearson Education). Je redni član SAZU,  IAS (Inženirska akademija Slovenije), Academia Europaea in EurAI.

Iztok Lajovic, Kreativni sistemi

Iztok Lajovic je samostojni razvijalec informacijskih rešitev. Pri tem se posebej posveča bazam podatkov in komunikacijam v okviru celovitih poslovnih informacijskih sistemov.

Vladislav Rajkovič, Univerza v Ljubljani

Vladislav Rajkovič je zaslužni profesor Univerze v Mariboru. Njegovo področje so računalniški informacijski sistemi s posebnim poudarkom na uporabi metod umetne inteligence v porcesih odločanja.

Published

2023-05-21

How to Cite

[1]
Bratko, I., Lajovic, I. and Rajkovič, V. 2023. Introducing Informatics in secondary schools 50 years ago: Experimental teaching and text book . Applied Informatics. 31, 1 (May 2023). DOI:https://doi.org/10.31449/upinf.202.

Issue

Section

Professional papers