Tehnologije navidezne in obogatene resničnosti, kot orodje za predstavitev novih idej in produktov na sejmih: primer Mahepa
DOI:
https://doi.org/10.31449/upinf.90Ključne besede:
virtualni razstavni eksponati, razvoj virtualnih predstavitev, navidezna resničnost, obogatena resničnostPovzetek
Navidezno in obogateno resničnost lahko uporabimo tudi na področju predstavitev novih izdelkov in idej širši javnosti. Z njima lahko uporabnike in potencialne kupce seznanimo z izdelkom že v času njegovega razvoja. V članku opisujemo naše izkušnje s predstavitvijo rezultatov projekta MAHEPA. Gre za evropski projekt v okviru programa Obzorje 2020, znotraj katerega se razvijata dva hibridna pogona za letala prihodnosti. Ker so leti s tema pogonoma predvideni šele v letu 2020, je bilo možno napredek v razvoju obeh pogonskih sistemov letal na letalskem sejmu AERO 2019 predstaviti zgolj s pomočjo virtualnih modelov. V članku predstavljamo naše izkušnje s pripravo predstavitve, temelječe na navidezni in obogateni resničnosti, ter pokažemo, da so takšne predstavitve konkurenčne klasičnim in predstavljajo cenovno ugodnejšo alternativo. Predstavitev smo razdelili v tri sklope, pri čemer smo uporabljali očala HoloLens, čelado HTC Vive, s kodami QR pa smo krmilili tudi predstavitev na mobilnih napravah. Vse tri predstavitve so bile izdelane z igralnim pogonom Unity.