Tehnologije navidezne in obogatene resničnosti, kot orodje za predstavitev novih idej in produktov na sejmih: primer Mahepa

  • Simon Kolmanič UM FERI
  • Maršenka Marksel UM, Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
  • Domen Mongus UM FERI
  • Borut Žalik UM FERI
Ključne besede: virtualni razstavni eksponati, razvoj virtualnih predstavitev, navidezna resničnost, obogatena resničnost

Izvleček

Navidezno in obogateno resničnost lahko uporabimo tudi na področju predstavitev novih izdelkov in idej širši javnosti. Z njima lahko uporabnike in potencialne kupce seznanimo z izdelkom že v času njegovega razvoja. V članku opisujemo naše izkušnje s predstavitvijo rezultatov projekta MAHEPA. Gre za evropski projekt v okviru programa Obzorje 2020, znotraj katerega se razvijata dva hibridna pogona za letala prihodnosti. Ker so leti s tema pogonoma predvideni šele v letu 2020, je bilo možno napredek v razvoju obeh pogonskih sistemov letal na  letalskem sejmu AERO 2019 predstaviti zgolj s pomočjo virtualnih modelov. V članku predstavljamo naše izkušnje s pripravo predstavitve, temelječe na navidezni in obogateni resničnosti, ter pokažemo, da so takšne predstavitve konkurenčne klasičnim in predstavljajo cenovno ugodnejšo alternativo. Predstavitev smo razdelili v tri sklope, pri čemer smo uporabljali očala HoloLens, čelado HTC Vive, s kodami QR pa smo krmilili tudi predstavitev na mobilnih napravah. Vse tri predstavitve so bile izdelane z igralnim pogonom Unity.

Objavljeno
2020-08-18
Sekcija
Znanstveni prispevki