NORA: Napredno orodje za poučevanje relacijske algebre
DOI:
https://doi.org/10.31449/upinf.218Ključne besede:
Avtomatsko preverjanje poizvedb, E-učenje, Ocene na daljavo, Relacijska algebraPovzetek
V članku predstavljamo orodje NORA za avtomatsko delo z relacijsko algebro, ki smo ga razvili in pilotno uporabili na univerzitetnem predmetu "Osnove podatkovnih baz". Sodelovalo je približno 170 študentov, ki so orodje uspešno uporabljali pri vajah, reševanju domačih nalog ter na preverjanju znanja znotraj. Orodje omogoča pisanje, izvajanje in avtomatsko ocenjevanje poizvedb na pripravljenih podatkovnih bazah. Omogoča tudi uporabo znotraj spletne učilnice Moodle. Pilotna izvedba je pokazala, da je orodje učinkovito, prihrani čas pri ocenjevanju in omogoča prilagodljivo ocenjevanje študentskih rešitev. S tem verjamemo, da orodje predstavlja pomemben prispevek k izboljšanju učnega procesa relacijske algebre v okviru študijskih programov računalništva in informatike.