Ena igra za vse: Generiranje personalizirane vsebine v mobilnih igrah
DOI:
https://doi.org/10.31449/upinf.179Ključne besede:
mobilne igre, proceduralno generiranje vsebine, personalizacijaPovzetek
Proceduralno generiranje vsebine uporablja razne algoritme za ustvarjanje velikih količin novih vsebin v video igrah in s tem znižuje stroške produkcije. Tako generirana vsebina pa je navadno enaka za vse igralce – ni prilagojena in optimizirana za posameznega igralca. Jedro našega raziskovanja je zato usmerjeno v izboljšanje proceduralnega generiranja vsebine, tako da to upošteva karakteristike igralca. Izboljšavo nameravamo doseči z uporabo sodobnih tehnik strojnega učenja, s pomočjo katerih lahko izluščimo karakteristike posameznega igralca. Te karakteristike bodo potem uporabljene kot vhodni parametri algoritma za produkcijo personalizirane vsebine. Pričakujemo, da bo tovrstna personalizacija proceduralnega generiranja vsebine imela pozitiven vpliv na igralčevo izkušnjo.Prenosi
Objavljeno
07.11.2022
Kako citirati
[1]
Hafnar, D. in Demšar, J. 2022. Ena igra za vse: Generiranje personalizirane vsebine v mobilnih igrah. Uporabna informatika. 30, 4 (nov. 2022). DOI:https://doi.org/10.31449/upinf.179.
Številka
Rubrike
Kratki znanstveni prispevki