Analiza uporabnosti podatkov iz družbenih omrežij

Avtorji

  • Neli Blagus Univerza v Ljubljani, Fakulteta za Računalništvo in informatiko
  • Slavko Žitnik Univerza v Ljubljani, Fakulteta za računalništvo in informatiko
  • Marko Bajec Univerza v Ljubljani, Fakulteta za računalništvo in informatiko

DOI:

https://doi.org/10.31449/upinf.41

Ključne besede:

družbena omrežja, analiza podatkov, analiza omrežij, Twitter, Faebook, Google , Youtube

Povzetek

Z razvojem svetovnega spleta in družbenih medijev smo vse bolj vpeti v uporabo interneta v vsakdanjem življenju. Družbena omrežja, različni forumi in splet na splošno spreminjajo način komunikacije in sodelovanja med nami. Podatki iz takšnih medijev so bogata zakladnica mnenj, ki nam ob pravilni obravnavi omogočajo celovitejše razumevanje družbe. V članku predstavljamo pet popularnih družbenih medijev: Twitter, Facebook, Tumblr, Google+1 in YouTube. Raziskali smo njihove možnosti pridobivanja podatkov ter za izbrane ključne besede analizirali razlike med mediji in tematikami ključnih besed. Izkazalo se je, da sta najbolj uporabljena družbena medija Twitter in Facebook, a med njima obstajajo razlike, saj na Twitterju uporabniki raje objavljajo, na Facebooku pa komentirajo. Uporabniki, ki so pretežno moškega spola, v splošnem največ pišejo o znanih osebnostih ter politikih, objave pa so v večini v angleškem jeziku.

Prenosi

Objavljeno

21.01.2019

Kako citirati

[1]
Blagus, N., Žitnik, S. in Bajec, M. 2019. Analiza uporabnosti podatkov iz družbenih omrežij. Uporabna informatika. 26, 4 (jan. 2019). DOI:https://doi.org/10.31449/upinf.41.

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki