Samodejno preverjanje pravilnosti študentskih nalog iz programiranja

Avtorji

  • Aleš Čep FERI UM
  • Damijan Novak
  • Jani Dugonik

DOI:

https://doi.org/10.31449/upinf.80

Ključne besede:

Docker, e-učenje, Moss, ocenjevanje študentskih nalog, testiranje enot, testno voden razvoj

Povzetek

Fakultete se lahko soočijo s problematiko preverjanja pravilnosti delovanja velikega števila oddanih nalog, predvsem pri predmetih iz programiranja. Predlagan sistem za avtomatizacijo preverjanja oddanih nalog lahko čas testiranja nalog bistveno skrajša in s tem razbremeni pedagoško osebje. Povratne informacije o točnosti oddane naloge so deležni tudi študenti, ki jim sistem poda opis napake, ki jo lahko v ponovnem poskusu oddaje odpravijo. Sistem omogoča preverjanje nalog v dveh programskih jezikih (C# in C++), komunikacija med pedagogom in študentom pa spada v kategorijo e-učenja. Prednost uporabe predlaganega sistema je popolna nepristranost ocenjevalca, slabost pa se kaže v večjem začetnem časovnem vložku, potrebnem za sestavo naloge. V članku bo podrobneje predstavljena notranja zgradba sistema za preverjanje pravilnosti delovanja nalog iz programiranja.

Prenosi

Objavljeno

10.04.2020

Kako citirati

[1]
Čep, A., Novak, D. in Dugonik, J. 2020. Samodejno preverjanje pravilnosti študentskih nalog iz programiranja. Uporabna informatika. 28, 1 (apr. 2020). DOI:https://doi.org/10.31449/upinf.80.

Številka

Rubrike

Strokovni prispevki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)