Interaktivno platformno agnostično sledenje žarkov v realnem času s spletnimi tehnologijami

Avtorji

DOI:

https://doi.org/10.31449/upinf.42

Ključne besede:

sledenje potem, WebGL, volumetrično upodabljanje, spletne tehnologije, progresivno upodabljanje, stohastično upodabljanje

Povzetek

Metoda sledenja potem je trenutni de facto standard za fotorealistično upodabljanje 3D prostorov zaradi svoje konceptualne in algoritmične enostavnosti. V zadnjih letih je bila uspešno uporabljena za upodabljanje prosojnih medijev in volumetričnih podatkov, a se njena širša uporaba ni prijela. Večina implementacij namreč za hitrejše doseganje rezultatov cilja na specifične platforme oz. strojno opremo, zato so posledično manj razširljive in zahtevnejše za namestitev. Kljub temu nam nedavne izboljšave na področju spletnih tehnologij omogočajo dostop do grafične strojne opreme iz spletnega brskalnika na platformno agnostičen način. V članku je predstavljena sodobna implementacija metode sledenja potem za volumetrične podatke, razvita v programskem jeziku JavaScript in s programskim vmesnikom WebGL 2.0. Rešitev podpira uporabo poljubnih 2D prenosnih funkcij in heterogenih volumetričnih podatkov, hkrati pa je interaktivna, platformno agnostična, enostavno razširljiva ter se izvaja v realnem času tako na namiznih kot mobilnih napravah.

Prenosi

Objavljeno

21.01.2019

Kako citirati

[1]
Bohak, C., Lesar, Žiga in Marolt, M. 2019. Interaktivno platformno agnostično sledenje žarkov v realnem času s spletnimi tehnologijami. Uporabna informatika. 26, 4 (jan. 2019). DOI:https://doi.org/10.31449/upinf.42.

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)